.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر رايج‌ترين سخن يك رسانه است

سرپرست معاون اجتماعي نيروي انتظامي گيلان گفت: خبر رايج‌ترين سخن يك رسانه است و پليس بايد دانش اطلاع‌رساني را داشته باشد.

 سيد رجب ميرعباسي عصر سه‌شنبه در كارگاه آموزشي معاونان و رابطان اجتماعي پليس‌هاي تخصصي و 16گانه شهرستان‌هاي گيلان اظهار داشت: از آنجا كه آخرين حربه به‌كار گرفته شده توسط دشمن در جنگ نرم، نبرد رسانه‌اي است لذا پليس با بهره‌گيري از اين سياست و دستيابي به علم اطلاع‌رساني بايد ايفاي وظيفه كند.

وي با بيان اينكه پليس وظايف خطيري بر عهده دارد، افزود: پليس از بدو تولد تا هنگام مرگ با خلق امنيت در كنار افراد جامعه است.

ميرعباسي با اشاره به عملكرد وسيع پليس خاطرنشان كرد: اگر پليس در تمام زمينه‌هاي موجود اجتماعي به برقراري نظم و امنيت بپردازد اما از نحوه اطلاع‌رساني برخوردار نباشد نمي‌تواند بازتاب عملكرد خود را نشان دهد.

سرپرست معاون اجتماعي نيروي انتظامي گيلان تصريح كرد: پليس نه تنها در ايام تعطيلات به‌ويژه عيد نوروز ايفاي وظيفه مي‌كند بلكه با توجه به مناسبت‌هاي مختلف سال مانند محرم براي حفظ و برقراري نظم و امنيت بايد آماده و حاضر در صحنه باشد.

وي هدف از برگزاري كارگاه آموزشي با موضوع گزارش و خبرنويسي اخبار پليس را رفع نيازها و پاسخ به ابهام‌هاي گروه‌هاي پليس در اين عرصه عنوان كرد و گفت: هدف كلي از آموزش اخبار نيروي انتظامي اطلاع‌رساني، نحوه تنظيم گزارش‌ها و اخبار صحيح عملكرد پليس در جامعه است.

ميرعباسي با بيان اينكه براي برگزاري اين كلاس‌ها جامعه نويسندگان و پژوهشگران گيلان با نيروي انتظامي در تعامل است، افزود: جامعه نويسندگان گيلان نحوه صحيح نويسندگي، تنظيم خبر و گزارش‌ها را به كاركنان پليس آموزش مي‌دهد.

سرپرست معاون اجتماعي نيروي انتظامي گيلان از گروه‌هاي مختلف پليس خواست با تدبير و به‌كارگيري تمام توانمندي خود در بحث ارتباطات كه اساسي‌ترين موضوع است، تلاش كنند.

به گفته وي رودبار و صومعه‌سرا از لحاظ اطلاع‌رساني اخبار پليس گيلان موفق بوده‌اند.

دبيركل جامعه نويسندگان و پژوهشگران گيلان نيز در اين كارگاه آموزشي گفت: افراد براي اطلاع‌رساني و تنظم گزارش‌ها بايد از علم روانشناسي برخوردار باشند تا با انتشار برخي اخبار جامعه دچار تنش نشود.

محمدرضا بينش برهمند هدف از نشر اخبار را بازتاب عمل انجام شده دانست و افزود: نبايد با انتشار اخبار فضا را متغير كرد.

وي بحث انتشار خبر در حوزه نيروي انتظامي را بسيار گسترده خواند و تصريح كرد: اخبار و اطلاعات امنيتي مكمل همديگر هستند و فقط بايد براي اطلاع‌رساني درج شوند.

بينش برهمند با بيان اينكه جنگ نرم نبرد انديشه‌ها و افكار است، اظهار داشت: تنها با افكار صحيح مي‌توان با انديشه غلط دشمن مقابله كرد.

دبيركل جامعه نويسندگان و پژوهشگران گيلان با اشاره به روش تحقيق، پژوهش و گزارش نويسي خاطرنشان كرد: يك گزارشگر خوب بايد پژوهشگر و محقق باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.